ZERO WASTE - LESS WASTE

ZERO WASTE - Pomocnik zerowaste/less waste Łódż

POLISH ONLY Od dłuższego już czasu interesuję się ideą zero waste/less waste. Staram się promować informacje niezbędne dla innych mogące ...

Sunday, July 22, 2012

(POWOLNA PANIKA)
Slow Panic...................14


It is my second time as au pair - 3rd tie in USA - I should be ready with easy and no problems. Instead, I'm here having no fucking time for nothing and having huge list of thigs to do (and about 3 post in my had to move them to the blog) ...I'm so screwed. And I dream only for the list looking like that:
To mój drugi raz jako au pair, trzeci w USA. Powinnam być z łatwością i bez problemów przygotowana już. Zamiast tego nie mam ni huu*** czasu na cokolwiek, a moja lista rzeczy do zrobienia pęka w szwach(do tego jeszcze 3 posty w mojej głowie, które muszę przelać na bloga) ...Mam przechlapane. I jedyne o czym marzę to i liście rzeczy do zrobienia wyglądającej tak:
("LISTA RZECZY DO ZROBIENIA:" NIC)

4 comments:

Natalia said...

lecę tydzień przed Tobą i czuje dokładnie to samo!!! Zamiast skreślać z listy to coraz więcej mi sie przypomina. Koszmar jakiś, ale lepiej brać wszystko na spokojnie:)

Natalia said...

no mnie własnie tata namówił, bo w sumie jak wszystkich pieniędzy nie wydam-a na pewno nie wydam, to wolę je wlasnie w taki sposób przelewać, bo podobno lepiej wychodzi, a raczej nie chce z jakąs większa sumą w kieszeni wracać:)

Natalia said...

WBK, wejdź sobie na ich strone i tam jest wszystko ładnie opisane:)

PS. Właśnie słucham Twojej audycji w radio:)

Unknown said...

heheheh..... się zamotałam chwilami w wtej audycji mówiąc :D

Dzieki za info o banku:)