ZERO WASTE - LESS WASTE

ZERO WASTE - Pomocnik zerowaste/less waste Łódż

POLISH ONLY Od dłuższego już czasu interesuję się ideą zero waste/less waste. Staram się promować informacje niezbędne dla innych mogące ...

Monday, June 30, 2014

Homesickness the other way around

I miss you guys <3>



I miss you USA today so much. And I think about coming back to writing the blog, Should I do it?

I went through so many pics today, my posts and damn it was such a wonderful gift from life this Au Pair experience.

Brakuje mi Ciebie USA tak bardzo dziś. I myślę sobie o powrocie do pisania bloga. Powinnam to zrobić?

Przeszłam przez taką dużą ilość fot, moich wpisów - to był taki cudowny prezent od życia to doświadczenie Au Pair


2 comments:

kazetka said...

Wracaj!:)

Unknown said...

Wiesz wczoraj nie przespałam nocy - do rana przeglądałam stare posty i zdjęcia i paszcza mi się sama uśmiechała. Kontakt z rodzonką nadal jest a i w sumie czekam mnie nowa wakacyjna przygoda w te wakacje. Także Wracam! :)