ZERO WASTE - LESS WASTE

ZERO WASTE - Pomocnik zerowaste/less waste Łódż

POLISH ONLY Od dłuższego już czasu interesuję się ideą zero waste/less waste. Staram się promować informacje niezbędne dla innych mogące ...

Sunday, April 16, 2017

EASTER TIME - CZAS WIELKANOCY | Easter decoration (and home tour) - Wielkanocne dekoracje (u mnie w domu)

Hi guys, I hope you have wonderful Easter time!.
I've done my half of the 30 days " Spring cleaning challege" and for the Easter time I have uploaded for you my small home eaeter decoration tour. Enjoy!











Cześć kochani, mam nadzieję, że Wielkanoc mija Wam bardzo przyjemnie!
Jestem już w połowie mojego 30dniowego wyzwania "Wiosennych porządków", a na okres wielkanocny przygotowałam dla Was krótki filmik o moich dekoracjach wielkanocnyhc w domu. Miłego oglądania!






No comments: