ZERO WASTE - LESS WASTE

ZERO WASTE - Pomocnik zerowaste/less waste Łódż

POLISH ONLY Od dłuższego już czasu interesuję się ideą zero waste/less waste. Staram się promować informacje niezbędne dla innych mogące ...

Friday, December 8, 2017

Proste i eleganckie śniadanie z płatkami śniadaniowymi i owocami | Agata Herman

Płatki śniadaniowe na elegancko

Dziś mam wersję super elegancką śniadania dla super leniwców

Co będziecie potrzebować:
-kieliszek na wino
-Serek waniliowy ok125g (można zastąpić jogurtem)
-płatki śniadaniowe najlepiej kakaowe (u mnie kakao i miód Lubelli)
-dwa rodzaje owoców (u mnie gruszka ai pomarańcza)
Opcjonalnie: można posypać płatkimi migdałowymi lub kokosowymi

No to pozostaje mi tylko życzyć Wam smacznego i pokazać jak u mnie wyglądał proces twórczy:
https://youtu.be/D3-Ta8DD-Bw


P.S. Nie zapomnijcie subskrybować mój kanał
Buziaki XOXO

No comments: