ZERO WASTE - LESS WASTE

ZERO WASTE - Pomocnik zerowaste/less waste Łódż

POLISH ONLY Od dłuższego już czasu interesuję się ideą zero waste/less waste. Staram się promować informacje niezbędne dla innych mogące ...

Sunday, September 23, 2012

Speak to the foot

Everybody has a dark side

Mine catch me two weeks ago and let go yesterday. I was in terrible mood: wanting nothing, doing nothing, thinking of everything, being scared and feel insecure, crying, not sleeping, not eating TERRIBLE!. I don't even remember me being in such a bad mood before.Some friends are telling me it is homesickness, well I have never experience it before so it would be very weird reason. I know, I miss my friends and scouts but I also know that I will see them soon. Besides, I have really a blast in here with the boys, Anna, Mike and Kristy and my old and nee friends; the weather is just awesome too
Każdy ma swą ciemną stronę

Moja dopadła mnie dwa tygodnie temu a puściła dopiero wczoraj. Byłam w okropnym nastroju: niczego niechcąc, nic nie robiąc, myśląć o wszystkim,  będąc wytraszoną i czując się niepewnie, płacząc, nie śpiąc, nie jedząc OKROPNIE! Nawet nie przypominam sobie kiedy czułam się wcześniej. Kilko przyjaciół stwierdzilo że to tęsknota za domem, tylko, że ja nigdy tego nie doświadczyłam wczesniej, więc byłoby to dziwne. Wiem, tęknięza przyjaciółmi, harcerzami, ale wiem tez że niedlugo ich zobaczę. Poza tym, mam tu radochę z chłopcami, Anną, Mike'm i Kristy oraz moimi starymi i nowymi znajomymi, pogoda też jest zajebista...





"There's a place that I know
It's not pretty there and few have ever gone
If I show it to you now
Will it make you run away";
"Jest takie miejsce które znam
Tam nie jest ładnie i nieliczni tam się udali
Gdybym ci je teraz pokazała
Uciekłbyś";

Anyways, I am able to do something contructive again! Soon, I will finish posts and other stories and pictures that USA had given to me. Wait for it!
Below is a picture collage of little Anna taken at the boat at Cape St. Claire with made up story:

W każdym razie już jestem zdolna do robienia czegoś konstruktywnego! Wkrótce pokończe posty i inne historie, ktore USA mi ofiarowało. Czekaciejcie!
Poniżej kolarz małej Anny ze zdjęć z rejsu łódką w Cape St. Claire z dodaną historią;



8 comments:

Paula said...

Ah urocza! c:

Megi said...

ale rośnie :)

J. said...

Mała ślicznotka! :) Tęsknota jest straszna, ale Ciebie może dopadła jakaś przedjesienna melancholia. Wracaj na dobre tory, trzymam za to kciuki! :)

Prun said...

też bym zwaliła na jesień! pamiętaj, że czekolada uwalnia endorfiny ;)
dzieciaczek przesłoooooooooooodki

Unknown said...

dzięki :)

Unknown said...

oj za szybko

Unknown said...

Oj nie wiem, nie wiem, ale najważniejsze,że minęła :)

Unknown said...

może to i jesień - no i chyba zaopatrzę się w te czekoladowe endorfinki (albo pomyślęo innych);p