ZERO WASTE - LESS WASTE

ZERO WASTE - Pomocnik zerowaste/less waste Łódż

POLISH ONLY Od dłuższego już czasu interesuję się ideą zero waste/less waste. Staram się promować informacje niezbędne dla innych mogące ...

Friday, September 14, 2012

Winner announcement



Many sleepless nights and I can't focus on anything. However, I promised to tell you today about the results of my giveaway. I am going to d it right now.


For those of you who missed he whole giveaway here are all the rules. For a while many of you were neck to neck then 2 days before the end one person just did it awesome! here are her answers:

1. Picture-post trail.
Now blog my like you do how - those are the world to collect during the path - as some of you might realize they are making a question while reding from the end! (Yes, there was the bonus hidden question)

2. Answer 9 questions:
a. What is my name? (Agata)
b. In what city do I live? (Annapolis)
c. What is my scout steam's name? (9th Rovers Crew 'Świętokrzyskie Anioły ')
d. Are the names of kids that I take care here? (Casey, Mason, Anna)
e. How many times I was in USA? ( twice and now I am the third time)
f. I was or I want to go to the World Scout Jamboree? (both - I was in Sweden in 2011 and I want to go both to Canada 2013 and Japan 2015)
g. At what exact date that I came to USA for the first time? (September 10th 2007)
h. What is my best friend's name? (male - Kuba)
i. What is the name of my best friend that I had while being the first time in USA? (female - Graciela)

You can compare your result now;)

Who did the best?  - aguska89@autograf.pl: As Aga was unbeatable I decided to made the second prize and the next person in ine was? - krochmalczyk@googlemail.com

Girls now you can send me your adresses XD

I hope all of you had fun with my game. I get some voices that my blog in different search engines doean;t work correcttly - I will try to change it (it works good at chrome). I also heard that some of you  didn't do it on time with the answers. Sooo? Should I make another giveaway? Similar? Different? Any ideas?- write to me!

Barszczyk;
Wiele nieprzespanych nocy i nadal nie mogę się na niczym skoncentrować. Jednakże obiecałam podaćwyniki dzisiejszego konkursy. Zabierzam to zrobić włanei teraz.

Dla tych, których ominął cały konkurs tutaj macie wszystkie zasady. Przez jakiś czas wielszość z was byla czoo w czoło, aznagle 2 dni przed końcemjedna osoba 'rozbiła bank'! Tak wyglądały prawdziwe odpowiedzi:

1. Obrazowo-postowy szlak.
Now blog my like you do how - te wyrazy można było zebraćna ścieżce słownej. Jak może zauważyliście, te słowa czytane od końca tworzą pytanie. Tak, wten sposob możnabyo zdobuć bonuswe punkty.

2. Odpowiedz na 9 pytań:
a. Jak mam na imię? (Agata)
b. Gdzie obecnie mieszkam? (Annapolis)
c. Jak się nazywa moja drużyna harcerska? (9 Drużyna Wędrownicza 'Świętokrzyskie Anioły ')
d. Jakie mają imiona dzieciaki, którymi się teraz opiekuję? (Casey, Mason, Anna)
e. Ile razy byłam w USA? (2 razy i ten teraz)
f. Byłam czy chcę wybrać się na światowy zlot skautów? (byłam w Szwecji w 2011 i chę się wybrać do Kanady w 2013 i Japonii w 2015)
g. Jaka jest dokładna date, kiedy przyjechałam do USA po raz pierwszy? (10 wrzenia 2007)
h. Jak ma imię mój najlepszy przyjaciel? KUBA
i. Jak ma imię moja najlepsza przyjaciółka z czasów pierwszego razu w USA? GRACIELA

 Teraz możecie porównać wasze odpowiedzi;)

 Kto był najlepszy? - aguska89@autograf.pl:  A ponieważ Aga była niedopobicia zdecydowałam się na nagrodę pocieszenia. A kto ją otrzyma? - krochmalczyk@googlemail.com

No to dziewczyny dawać adresy hihihi (polki górą ;p) XD

 Mam nadzieję, że gra wam się podobała. łyszałam głosy, że mój blog miewa problemy w innnych przeglądarkach - postaram się cośz tym zrobić (w chromie działa ok). Słyszam też, że część z was z róznych powodów nie wyrobiła się z odpowiedziami z różnych powodów. To co? Zrobić jeszcze kiedyś taki konkursik? Podobny? Inny? Może macie wlasne pomysły? - piszcie do mnie! :)

 Barszczyk ;


My head spins with undesired knowledge that burns me like hell
your heart deserve honest arms, should the lies be tell?

Sept 13th 2012
;
W mej głowie burza niechcianej wiedzy co parzy mnie jak pieklo
twe serce szczerych ramion jest warte, czy kłamstwo powinno ujrzeć światło?, 
 13 września 2012;

9 comments:

Marta K said...

ha, ja coś wygrałam - trzeba się cieszyć ;D

Unknown said...

poczekaj, aż do Ciebie dojdzie! jeszcze może zapłaczesz?

J. said...

Muszę chyba zacząć "Cię" czytać od początku, żeby się wdrożyć w Twój blogowy świat :) Zaciekawiły mnie te zloty, na które chcesz jechać. PS U mnie działa wszystko, jak należy :)

Unknown said...

hmmm, to o zlotach postram się coś więcej wkrótce napisać. Mam nadzieję, że nie zanudzi Cię ten mój blogowy świat ;) (i cieszę się, że komuś oprócz mnie też działa tu wszystko okej).

Marta K said...

Ze szczęścia powiadasz? ;p

Marta K said...

Ej może i ja zawitam do Japonii!! ;)

Unknown said...

tak, tak, oczywiście, że o taki płacz mi chodziło! :D

Unknown said...

ooooooooooo... serioooooooo? Byłoby zajebiście!

Agnieszka said...

Powiem ci, że moja odpowiedz na pytanie o datę twojego pierwszego przyjazdu, to był kompletny strzał. Wiedziałam tylko, że wrzesień 2007 :p Ostatnie to w sumie też strzał, zdałam się tu na kobiecą intuicję :p