ZERO WASTE - LESS WASTE

ZERO WASTE - Pomocnik zerowaste/less waste Łódż

POLISH ONLY Od dłuższego już czasu interesuję się ideą zero waste/less waste. Staram się promować informacje niezbędne dla innych mogące ...

Tuesday, September 4, 2012

And the Winner is... ME!

Who would predict I will be a lucky winner?
Kto by przewidział, że będę tą szczęściarą i wygram?


What? When? How?
Blonde on the road made the little giveaway  lottery. And yes, I won it!

I gave both my Polish and US addresses, she choose the US. I got my little package last week and here i what I have got:
Co? Kiedy? Jak?
Blonde on the road zrobiła mini loterię. I oto, wygralam!

Podałam jej moje oba adresy, zarówno Polski jak i amerykański, wygrałam amerykański. Przesyłka doszła do mnie w zeszłym tygodniu, a oto co dostałam:


Isn't that awesome? I loooove the liitle notebook! Thank You :)
(Prawda, że zajebiste? Uuuuuuuwielbiam ten notes! Dziękuję :))

And a little reminder that I have prepared a litte giveaway too - end is ending soon. So far, the best score is not so high at all
I tylko przypominam,że ja też przygotowalam mały konkursik z nagrodami, który będzie się kończył w krótce! Nie musicie odpowiadać na wszytkie pytania, jak narazie najlepszy wynik nie jest wcaletaki wysoki.

1 comment:

Marta K said...

no mnie się podoba ;)