ZERO WASTE - LESS WASTE

ZERO WASTE - Pomocnik zerowaste/less waste Łódż

POLISH ONLY Od dłuższego już czasu interesuję się ideą zero waste/less waste. Staram się promować informacje niezbędne dla innych mogące ...

Friday, August 31, 2012

Wake up call


There is nothing better the a morning coffee. This fact is even more serious when you were waken up at 4am.

Nie ma niczego lepszego od porannej kawy. Ten fakt staję sięjednego bardzo poważny, gdy jesteś budzony o 4 nad ranem.

The little (6h) time difference can really get on your nerves. Not only when you are unable contact your home country easily but when you are waken up in the middle of the night just because somebody wanted to sell you something that you don't need at all. TIPS: -Re thing bringing your cell phone from your country -Use different cell for the alarm clock and turn off for the night your home country cellphone
Malutka (6h) różnica czasu może naprawdę zadziałać na nerwy. Nie tylko, gdy nie możesz z łatwością kontaktować się ze swoim krajem. ale gdy jesteś budzony w środku nocy tylko dlatego, że ktoś chce sprzedać Ci coś co jet Ci zupełnie zbędne. RADY: -Przemylś zanim zabieranie telefonu ze swojego kraju -Używaj innego telefonu za budzik, a ten z kraju na noc wyłączaj


I hope I did not wake YOU up with the singing hehehhehe ;p

GOOD MORNING!
Mam nadzieję, że wa nie obudziłam tym śpiewaniem hihihihi ;p

DZIEŃ DOBRY!

7 comments:

Megi said...

Haha :P Biedna. A to odbierasz jak ktoś do Ciebie dzwoni na PL numer? Ja bym chyba nie odebrała. W ogóle cały czas myślę co zrobię z moim telefonem, tym bardziej że mam wysoki abonament a umowa jest do maja 2014 :/ Słyszałaś może kiedyś że udało się komuś zawiesić opłatę abonamentową? Bo muszę teraz już zacząć o tym myśleć bo najwyżej może tata dostanie mój abonament, albo nie wiem sama co zrobię bo 150zł/miesięcznie to dużo jak się w ogóle ne używa telefonu a zerwać nie zerwę umowy bo też za dużo... Aaaaa musiałam się wygadać jak już o telefonach mówimy :D

Unknown said...

to zależy, Jak ktoś kogo znam i wiem, że to może być coś ważnego to tak- jak ktoś kogo nie znam ale jest to numer komórkowy zwykle rozłączm i wysylamsm z próśba o kontakt mejlowy. jak jakiś obcy dziwny numer niekomórkowy to nie odbieram. Wiesz płace 3z zakażde rozpoczęte3 minuty rozmowy, a za sms tylko 1zł.

Ja telefon na abonament zostawiłam bo wyszlo mi że musialabym nie wiele więcej płacić za zrywanie umowy, a skoro będę w polsce na dwa tygodnie w listopadzie to jeszcze mi się przyda. Ja też mam spory abonament - chociaż nie aż tak jak twój. Ile by ciebie kosztowało zerwanie umowy?

Megi said...

O to nie wiedziałam, ze do PL się wybierasz! A co mojego abonamentu to w sumie mniej płacę :P Teraz dopiero policzyłam ile tak na prawdę za abonament mam :D A bo jeszcze internet mobilny, a to jakiś pakiet i sam suchy abo wychodzi 95zł, na umowie dopiero zobaczyłam przy sprawdzaniu kary. Karę mam miesięczną ok 90zł, abonament kończy się w maju, ale od stycznia mogę zmienić na niższy więc się chyba nie opłaca zrywać. Jeszcze dużo mam czasu, a kto wie czy w ogóle pojadę. Jak już będę miała jechać to będę się martwić ;) Ale ja się zawsze martwię na zapas.
A ten abonament co masz bardzo fajny jak patrzyłam roaming (gdy pracowałam w mojej sieci komórkowej) to było STRASZNIE drogo.

Mam jeszcze pytanko a propos CC, czy Ty masz jeszcze dostęp do mojej aplikacji?

Megi said...

A i nie wiem czy widziałaś, ale poprawiłam trochę mój filmik.

Unknown said...

Tak, mam do ok. 20 września jeszcze na pewno :) zostao mi was 8 do wykończenia i muszę to zrobić do tego czasu (chwilami mam was wszystkie ochotę udusić bo tyko kwestie referencji wam w zasadzie wszystkim tylko zostały, a ciągnie się t przez całe wakacji rrrr....), a czemu pytasz?

poprawionej wersji twojego filmiku jeszcze nie widzialam.

Marta K said...

tak, "git, majonez, pokahintas". ;D

Karina ♥ said...

Fajna piosenka + obserwuje ; )