ZERO WASTE - LESS WASTE

ZERO WASTE - Pomocnik zerowaste/less waste Łódż

POLISH ONLY Od dłuższego już czasu interesuję się ideą zero waste/less waste. Staram się promować informacje niezbędne dla innych mogące ...

Tuesday, July 17, 2012

(DWA JĘZYKI- SAMOUCZEK I ZMIANY)
Two languages - tutorial and changes


As you can see the proces of making my blog bilinguall finaly came true. Unfortunately it will take me a long time to switch every singiel post from the pastto Polish. Maybe it is silly to do so as todays, there is not so much problem for Polish people to understand English. But you know. after all I am Polish so let's be a little patriotic here (actually I need work on Polish writing as it went really bad - so, at the same time, I will make myself a favor and a practise o Polish writing)

If any of you would consider two try using to languages or simply just the two columns in one post option, look hat you have to do:

Jak widać proces przetwarzanie mojego bloga w blog dwujęzyczny nareszcie ruszył. Niestety trochę czasu zejdzie nim wszystkie posty zmienię na angielsko-polskie. Być może jest zbędnym takie zmienianie go, skoro w dzisiejszych czasach Polacy nie mają raczej trudności w rozumieniu angielskiego. Jednakże, wiecie, jakby nie było jest Polką więc dodajmy temu blogu odrobinę patriotyczności (zwłaszcza, że moja poprawna polszczyzna poszła w las, więc robię sobie przysługę pisząc posty, a jednocześnie ćwicząc moje pisanie)

A jeśli ktoś z was chciałby spróbować sił z dwoma językami lub chociażby użyc opcji dwóch kolumn w jednym poście oto co trzeba zrobić:




3 steps, that's it!
OK, now I'm going back to two post that are waiting to become visible on my blog.

Hugs & kisses XOXOXO
3 kroki, to wszystko!
OK, a teraz wracam do moich dwóch postów, które czekają ujżenia światła dziennego na moim blogu.

Ściskam, buziorro XOXOXO


PS. Have I told you I love owls??? ;D
PS. Wspominałam że kocham sowy??? ;D


6 comments:

kazetka said...

Świetny pomysł z dwoma kolumnami!
Przyczyniasz się do mojej nauki! Wielkie dzięki :D

Unknown said...

hehehehe... w końcu z wykształcenia podobno jestem nauczycielką ang ;p

Natalia said...

ja kocham kaczki:)

Unknown said...

:)

silver said...

no ja muszę przełożyc, bo bez pnja to nie da rady jechać, eh;/ no ale trudno, mam nadzieje, ze wszystko sie ulozy:) a Ty juz w Annapolis??:)

silver said...

Ciekawe gdzie ja będę mieszkać :-) Może uda nam się kiedyś spotkać na kawkę za oceanem ;-)