ZERO WASTE - LESS WASTE

ZERO WASTE - Pomocnik zerowaste/less waste Łódż

POLISH ONLY Od dłuższego już czasu interesuję się ideą zero waste/less waste. Staram się promować informacje niezbędne dla innych mogące ...

Tuesday, July 3, 2012

Z innej bajki i po polsku!

Tym razem będzie post tylko po polsku rrrr... pytanie do dziewczyn, a zarazem prośba o sprawdzenie.

Czy wam do jasnej ciasnej jak jesteście na moim blogu tez wyskakuję okienko do przekierowania na jakąś stronę??? np jak w coś klikniecie? czy to tylko na mnie tak działa? Nie ogarniam co za syf.. najpierw mi się porobiły te cholerne duplikaty i mimo że znalazłam sposób ja się ich pozbyć i w "podglądzie" udaje mi się je unicestwić to blogger odmawia zgody na zapisanie zmian :(


a teraz jeszcze te cholerne przekierowania jak tylko klikam na ustawieni, komentarze, nowy post czy w zasadzie cokolwiek na moim blogu buuu.... dajcie znać czy wam też dokuczają takie próby przekierowania gdzieś indziej proszę...


jakby tego jeszcze było mało ...mamy dopiero wtorek buuu...


2 comments:

Natalia said...

u mnie jest ok,nie mam zadnych przekierowań:) ale blogger faktycznie czasami może działac na nerwy:)

unendurable said...

Hostka wydaje się świetna ;) jutro mam rozmawiać na Skypie z dziećmi.. ;)