ZERO WASTE - LESS WASTE

ZERO WASTE - Pomocnik zerowaste/less waste Łódż

POLISH ONLY Od dłuższego już czasu interesuję się ideą zero waste/less waste. Staram się promować informacje niezbędne dla innych mogące ...

Thursday, July 26, 2012

(JUŻ W KRÓTCE)
Coming soon


Few things: I have bought new charger for my camera! Horray, now I can start putting some pictures (e.g. to my blog) - how awesome is that?:D
As for the second, very soon I will make another few changes in my blog (but it needs a lot of work with the html - I hope you will like ir, as I feel veeeeeeeery exited about it). Then, as for the celebration of my my third time in USA, I'm preparing a challege for you (with gifts for the best ones! ;D) Stay tuded for this.

As my camera has new charger, I haven't wait long to make some pics:
Here is Zosia - a wonderful girl that I take care of right now, and her cat Fiodor - I am completely in love it this cat. You can't see it on the pics but this cat is huuuuuge and sooooo fluffy. I already said to Zosia's parents that if one day they are unable to find their cat it will mean probably that I have lifted Fiodor.
Kilka rzeczy: kupiłam sobie nową ładowarkę do mojego aparatu! Hurra, nareszcie będę mogła na nowo zacząć robić zdjęcia (do bloga też) - czy to nie wspaniałe? ;D
Po drugie, wkrótce naciągają nowe zminay do bloga (jednak pókico to wymaga troszkę popracowania nad html - mam nadzieję że spodoba wam się efekt końcowy - bo ja szaleje na samą mylś). Następnie, w ramach świętowania mojego trzeciego razu w USA, przygotowuję dla was mini wyzwanie (które dla najleprzych może zakończyć się jakimś gifciorem)! Śledzić więc posty uważnie.


A skoro mój aparacik ma już nową ładowarkę to oczywiście nie zawahałam się jej użyć:
Oto Zosia - cudowna dziewczynka którą się obecnie opiekuję i jej kocur Fiodor. Jestem całkowicie zakochana w tym kocie. Nie widać tego na tych zdjęciach, ale on jest ogromny i taaaaaaki puchaty. Już nawet wspomniałam rodzicom Zosi,że gdyby pewnego dnia nie mogli znaleźć ich kota, to pewnie go im podwędziłam.





Zosia


Fiodor

XOXO guys!

4 comments:

Roma said...

Hahah Barszczyk ty złodzieju kotów ;D

Natalia said...

Kotekprzecudny. Już sie nie moge doczekać nowego wyglądu blogaska:)

Unknown said...

Bo barszczyk kocha kocurki też

Unknown said...

w weekend już może będzie