ZERO WASTE - LESS WASTE

ZERO WASTE - Pomocnik zerowaste/less waste Łódż

POLISH ONLY Od dłuższego już czasu interesuję się ideą zero waste/less waste. Staram się promować informacje niezbędne dla innych mogące ...

Friday, July 20, 2012

(WSPOMNIEŃ CZAR)
Bring back memorries


I needed to change the main pic from the blog and as I startet to look for something diffent I realized I have so many pictures and that it too hard. Then, I decided to make a colage ...well, then I found out that having over 16,000 pictures is still more unhelpfull then helpful. :/
Here are the lucky ones ...they are bring so many momorries. And soon a new year in USA will start for me :)
Potrzebowałam zrobić jakąś zmianę od mojej foty głównej z bloga i jak tylko zaczełam szukać za nową zrozumiałam, że zdecydowanie mam za dużo zdjęć i będzie to zbyt trudne. Następnie zdecydowałam zrobić kolaż ...cóż, dotarło do mnie, że posiadanie ponas 16 tys. zdjęć jest nadal bardziej niepomocne niż pomocne. :/
A oto szczęsliwe focisze ...przynoszą kupę wspomnień. A już wkrótce czeka mnie kolejny roczek w USA :)

winter 2008/09 - Arnold. Maryland
San Diego,California 2008
 San Diego, California 2008
Kite Festiwal - Washington DC - April 2008
 4th of July - Annapolis, Maryland - 2008
Salem, Massachusetts - Bewitched - July 2008
Car show - Washington DC - 2007
Las Vegas, Nevada - 2008Grand Canyon, Arizona - 2008
 Death Valley, California - 2008
 Monterrey, California - 2008
Golden Gate, San Francisco, California - 2008
Washington DC, 2008
Boston, Massachussetts - 2008
Halloween 2008
Rockeffeler Center, NYC, New York - 2008
New York City, New York - 2008
Everglades National Park, Florida - 2008
Alexandria, Virginia - 2008
 Gettysburg, Pennsylvania - 2008
Miami, Florida - 2008
Miami, Florida - 2008
 Florida Keys, Florida - 2008
Arnold, Maryland
 Breeze Point, Virginia (I think) - 2008
Dry Tortugas, Florida - December 2008
Dry Tortugas, Florida - 2008 My Birthday, Annapolis, Maryland - 2009
White House Gardens, Washington DC - 2009
Virginia Beach, West Virginia - 2009
 Rock & Roll Hall of Fame, Cleveland, Ohio - 2009 
Somewhere in South Dacota - 2009
Mount Rushmore, South Dacota - 2009
Deadwood, South Dacota - 2009
Reno, Nevada - 2009
Yosemite, California - 2009
San franciscoo, California - 2009
Statue of Liverty, New York - 2009
Niagara Falls, New York - 2009
Baltimore's Polish Festival, Maryland - 2009
Farewell Party -2009
Hello in USA - 2011
Mason 2011
Casey 2011
Annapolis, Maryland - 2011
Ocean City, Maryland - 2009
Washington DC - 2009


There is soooooo much more..... awww
A jest jeszcze taaaaaaaaaaak dużo więcej wspomnień... ohhhh

12 comments:

Natalia said...

the main photo looks amazing:) And the rest of pictures also! You visited so many places!!!

Marta K said...

Hym. To Ty już byłaś raz au pair?

Unknown said...

si... :) pora na powtórkę z rozrwywki hihihi :]

Unknown said...

Dzięki :) ...the most wonderful time in my life! - and I have a chance to live it twice! How awesome is that?

Magda said...

dziekuje;)dzis mnie naszły takie refleksje;))) aaaa wiesz, że chyba sie z Toba widziałam w Warszawie na spotkaniu CC;))))

Unknown said...

hahahahahahhahahaha..... no way! :D

Magda said...

taak;))byłaś Ty i Asia;)

Magda said...

wysłałam Ci meila;))

Marta K said...

Byłam, jestem i raczej już będę bo jak wiesz harcerstwo wkręca ;)^ lat w ZHRze a teraz już 2 w ZHP trochę daje ;)

http://kieszenie-pelne-czeresni.blogspot.de/2011/05/prowadzi-mnie-od-lat-niewidzialna-sia.html#comment-form

A ile razy można być au pair w USA?

Unknown said...

:D nom harcerstwo naprawdę wsysa (mnie już nawet na phm. naszło ...nawet sadzonka już jest wsadzona - teraz trzeba tylko realizować próbę). Jak od zawsze w ZHP, ale spędziłam najpierw X lat w drużynach artystycznych ehhh ...dopiero odżyłam i poczułam tą siłę z moją własną drużyną :)

co do au pair to zasada jest jedna po zakońćzeniu swojego oper muisz zaczekać dwa lata zanim możesz zostać au pair na nowo - co suma sumarum chyba da możliwość trzykrotnego bycia au pair w USA - ale wiesz moje dwa razy myślę że mi wystarczą

Byłaś kiedyś na Harcerskim Rajdzie Świętokrzyskim u mnie w górach świętokrzyskich???? - najstarszy w Polsce - mój hufiec Starachowice organizuje XD

Marta K said...

Hym, drużyny artystyczne. W sumie zawsze chciałam w takowej być ale jakoś nie powstała. Ale za to byłam w medycznej - też fajna sprawa ;) Twoja drużyna to drużyna wędrownicza?
Co do operowania - wiesz, może jednak byś chciała 3 razy ;D
Dostanę pocztówkę z USA? :P
a Ty nie jesteś teraz na obozie?

Unknown said...

oczywiście, że dostaniesz -adres poproszę tylko. Obóż zaczyna mi się 8 sierpnia czyli już po moim wylocie,za to już szykujemy wędrowny na koniec przyszłego roku i sierpnia (po MOOTcie w Kanadzie) to już będę z nimmi,w tym roku robiłam tylko NAL :)

3razy... oj nie wiem, nie wiem... ;p