ZERO WASTE - LESS WASTE

ZERO WASTE - Pomocnik zerowaste/less waste Łódż

POLISH ONLY Od dłuższego już czasu interesuję się ideą zero waste/less waste. Staram się promować informacje niezbędne dla innych mogące ...

Tuesday, July 17, 2012

Post Test


As you know since some time, I'm trying to make double language blog all by myself - too bad that 'XXXX who found out first how to make it' completely ignored my ask for help about how to do it.
Jak wiecie, od jakiegoś czasu próbuję stworzyć dwujęzycznego bloga samiusieńka - przykre, że 'osoba XXXX która wyczaiła wcześniej ode mnie jak to zrobić' kompletnie zignorowała moją prośbę o pomoc w zrobieniu tego.

heheheh I guess it is working! I can't do it? I always do what I want - ome thing just take more other less time and efforto do it.

Hurray! ONE blog TWO languages!
Here we come :)
heheheh jak widać to działa! Ja tego nie zrobie? Zawsze dokonam tego co chce - niektóre rzeczy potrzebują trochę więcej inne mniej czasu i wysiłku to ich wykonania.

Hurra! JEDEN blog DWA języki!
Nadciągamy :)

7 comments:

Unknown said...

ahh I'm absofuckinglutly happy and exited for the two languages blog! hue hue hue hue... however I believe there always will come some parts where one one language may appear ;p

Marta K said...

OK! Piszę komentarz drugi raz i teraz mam nadzieję iz mi się uda go opublikować :)
co do dwóch języków na blogu. Dla mnie było by to chyba bardzo ciężkie dla zrealizowania. I nawet trochę zbędne.
Ale podziwiam zapał do pracy ;)

Roma said...

Oj Barszczyku, napisałaś po polskiemu, ale edytuj jen post ;)

Natalia said...

Oh, so finally you made it. It looks really nice. I admire you for your willingness to run this blog in two lgs:) It's good since everyone can choose the lg he/she wants to read.

Unknown said...

misiu pysiu... powolutku! :*:*

Paulina said...

chciałabym się wytłumaczyć, że wcale nie zignorowałam Twojej prośby! byłam ostatnio poza domem i poza dostępem do internetu, a jak wróciłam to byłam dosyć zajęta.

planowałam dzisiaj napisać u siebie na blogu notkę o tym jak to zrobić i podesłać ci linka. ale widze, że już sobie poradziłaś :) ja tez doszłam do tego własnymi siłami na zasadzie prób i błędów. przepraszam, że dopiero teraz sie odzywam.

pozdrawiam,
Paulina

Unknown said...

no to masz wybaczone. :)