ZERO WASTE - LESS WASTE

ZERO WASTE - Pomocnik zerowaste/less waste Łódż

POLISH ONLY Od dłuższego już czasu interesuję się ideą zero waste/less waste. Staram się promować informacje niezbędne dla innych mogące ...

Sunday, August 26, 2012

Childhood inspiration - quick note

Every and each of us had had somebody who inspired us when you where a child or a teenager. This guy was one of my heroes.


Born on August 5, 1930 - Died on August 25, 2012
Każdy z nas pokolei miałkogoś, kto nas insppirował w czasach naszego dzieciństwa czy dorostania. Ten koleś byl jednym z moich bohaterów
Ur. 5 sierpnia 1930r. - Zm. 25 sierpnia 2012r.



Neil Armstrong...

The first time I read about him in my school book I was amazed. I remember looking at the stars every or almost every night. I liked studuing about stars and until I can say that there is sometning about moon that make that weird feeling when I looked at it.

Do you have anybody like him from you lifetime?

I had never become an austronaut as he was but I am a scout as he was! Yes, Neil Armsstrong was a Boy Scout of America! He even took the scout badge with him to the moon. :)
;

Neil Armstrong...

Kiedy po raz pierwszy przeczytałąm oo nim w moimpodręczniku szkolnym byłam zachwycona. Pamiętam, że jak patrzylam na gwiazdy każdej, lub prawie każdej nocy. Lubiałam  uczyć się o gwiazdach i nawet teraz mogę powiedzieć, że jest coś takiego w księżycu co sprawia, że czuję takie dziwne uczucie w sercu gdy na niego patrzę.

Czy wy macie kogoś takiego jak on ze swojego życia?

Nigdy nie zostałam astronautką tk jak on, ale zotałam skautem tak jak i on! Tak, Neil Armstrong był skautem w Ameryce! Nawet zabrał skautową plakietkę na księżyc. :)
;

And a Moonlight sonata by Bethoveen with one on my favorite movies preview 'August Rush' (If you haven't watch it yet, you have to cheange it);
I jeszcze Moonlight Sonata Bethowena z podglądem jednego z moich ulubionych filmów 'August Rush' (jeśli jezcze go nie widziałeś  to musisz to zmienić!) ;


3 comments:

Unknown said...

Boże znam tą melodię i ją kocham, ale nie wiedziałam jak się nazywa! ;d
Muszę zobaczyć ten film :)

Marta K said...

http://kwejk.pl/obrazek/1380661/neil-armstrong.html
przepraszam ale zoabczyłam to i myślałam czy się śmiać czy płakać.

Unknown said...

o masakra o.O