ZERO WASTE - LESS WASTE

ZERO WASTE - Pomocnik zerowaste/less waste Łódż

POLISH ONLY Od dłuższego już czasu interesuję się ideą zero waste/less waste. Staram się promować informacje niezbędne dla innych mogące ...

Saturday, August 4, 2012

My sweet baby is here!!!!



My sweet little girl, because of who I am returnig to USA has arrived!!! Kristy gave birth to little Anna Victoria Weight (names after both grandmothers), todaymorning. I wish to be there already! And here I have still so much to do only one day left....
Moja malutka dziewczynka, przez którą wracam do USA już jest!!! Kristy urodziła małą Annę Wiktorię (imiona po obu babciach) Weight, dziś rano (czasu amerykańskiego). Chcialabym móc już tam być! A tu nadal tyle rzeczy do ogarnięcia, a tylko jeden dzień pozostał....



I have way to much stuff. I've already pay foran extra baggage (in case you wanna do it - it is cheaper to pay it online then in the airport). Now, I'm waiting to colormy hair and then I wlll start repacking and checking the weight of al my suitecases.


I already told you - but I loooooooooove scouting! It was so much fun last Tuesday at my goodbye meeting with them...
Mam zdecydowanie za dużo rzeczy. Już nawet zapłaciłam za dodatkowy bagaż (tak na wypadek gdybyście też chcieli taki - to online zapłacicie za niego taniej niż na lotnisku). Teraz czekam aż moje włosy nabiorą koloru a potem zapieram się za przepakowywanie i ważenie moich wszystkich walizek.




Już wam mówiłam, ale koooooooocham harcerstwo! Ostatnie wtorkowe spotkanie na pożegnanie było świetne....





























2 comments:

Marta K said...

ej To Ty juz wyjeżdżasz?

Unknown said...

tak.... poniedziałek 12.05 jest mój lot z Okęcia