ZERO WASTE - LESS WASTE

ZERO WASTE - Pomocnik zerowaste/less waste Łódż

POLISH ONLY Od dłuższego już czasu interesuję się ideą zero waste/less waste. Staram się promować informacje niezbędne dla innych mogące ...

Thursday, August 16, 2012

Update

Workee, workee, workee...
Robótka, robótka, robótka...

OK! Let's do something on this blog - I have 5 posts waiting for publihing but being never finished and the entire new view for my log and the little challenge for my reader - of course with surprices :D I hope to finish at least to of the post today and all the rest up to the end of the week! And I am writing it here - to have stronger motivation to be to date ...it is jut I love the boys, the weather and I needed to switch to different activities and so blog went on the bottom somewhere.

One more think - REALLY READ BLOGS GUYS - you never know when ou can win something ( I did today).
Dobra! Pora na robótki na blogu - czeka na mnie 5 postów w drafcie do opublikowania, a nigdy nie kończonych oraz całe nowe oblicze bloga wraz z mini zadaniem (konkursem) dla moich blogopodglądaczy - oczywiście z niespodziankami :D Mam nadzieję zakończyć chociaż dwa z tych postów jeszcze dziś a resztę do końca tego tygodnia! I piszę o tym ni bezcelowo - a by mieć większą motywację do bycia na bieżąco ...tylko, że kocham tych moich chłopców urwiskowatych i tą pogodę tutaj i musiałam się przestawić na zupełnie inne zajęcia dnia codziennego i tak blog wywędrował gdzieś daleko w listę rzeczy bieżących.

A i jeszcze jedno - CZYTAJCIE BLOGI A BĘDZIE WAM DANE - nigdy nie wiadomo kiedy możecie coś wygrać ( mi się udało dziś).



2 comments:

Megi said...

Przyznaj się co wygrałaś i gdzie? :)

Unknown said...

Co do tego co wygrałam to jeszcze nie wiem - a wylosowała mnie jedna taka fajna blogowiczka hihihi:D ...tak wiem farciara jestem!