ZERO WASTE - LESS WASTE

ZERO WASTE - Pomocnik zerowaste/less waste Łódż

POLISH ONLY Od dłuższego już czasu interesuję się ideą zero waste/less waste. Staram się promować informacje niezbędne dla innych mogące ...

Tuesday, August 28, 2012

Room

I was suppose to write about the first impression that an au pair have to think of when coming here. Instead, what have I done?
Cleaned the microwave...  reorganized everything in my room... looked through all my pictures that I took since I came here (this is actually the good thing - at least I am ready for the update from weeks in here with my boys and the family).



Let's just see my bedroom at first:;
Miałam pisać o pierwszym wrażeniu, które operki muszą wziąć pod uwagę gdy tu przyjeżdzają. Zamiast tego co zrobiłam?
Umyłam mikrofalówkę... przemeblowałam wszystko w moim pokoju... przejzałam wszystkie moje zdjęcia, które zrobiłam od czasu przybycia tutaj (co jest akurat dobrą rzeczą - przynajmniej jestem gotowa do sprawozdania z moich trzech tygodniu tutaj z chłopcami i rodzinką).

Skoncentrujmy się jednak na sypialni na sam początek.;


BEFORE 
(Eng:) You see there are two red boxes that were just wasting the space?(picture above) I need something that will imitate a table for my laptop. All had to do was getting a blanket, put it on those boxes. Results? No waste of space + Extra table for my laptop.

(Eng:) I liked the bed like it was atthe beginning but the thing was that I always use from one side and it was funny that I actually had my lamp and the clock on the other side. Once more, wasting the space - I decided just turn it 90 degrees and push it to the wall - as I don't need both side at the same time.

(Eng:) I always wanted to have a high dresser next to my bed instead of just little night table. And so I do it. Unfortunately, the lamp seemed to cover on the pictures. I had to move one of them. I put it on the wall next to the closet. To be honest I like it that way.

(Eng:) Finally, I have put my high dresser next to the bed with not to many things on top of it, plus  I have my little night table right next to it with all my books and crafting stuff, both within easy reach from the bed - I lovin' it!


Maybe it is not the most fancy room in the world (and I have seen some of other au pairs' rooms that had amazed me) but you know what? It is my place and I like it.

Ok, during the day it is kind of a kids room as they love to play the 'disco at night' in it or 'a pirate ship' or 'a space ship', fully covering it with plenty of swords, Star Wars toys and Hero Factory ...boys - how would it be different?;
AFTER 
(Pol:) Czy widziecie te dwa czerwone pudła, które zagracają tylko miejsc? (zdjęcie po lewej) Potrzebowałam czegoś co by mogło robić za imitację stołu do laptopa. Jedyne co musiałam zrobić to znalezienie koca i nałożenie go na nie.Rezultat? Brak straconego miejsca + stół dla laptopa.

(Pol:) Lubiłam to łóżko w taki sposób jak było ułożone na początku ale byl drobny myk: używałam go tylkz jednej strony ,a najzabawniejsze że lampkę i zegarek jest potej drugiej stronie. I znowu strata użytecznego miejsca.  Zdecydowałam sięna obrócenie łżka o 90 stopniu i podsunięcie go calkowicie pod ścianę - skoro i tak nie używam dwóch stron łóżka, by do niego w chodzić w tym samym czasie.

(Pol:) Zawsze chciałam mieć dużą komodę koło łóżka zamiast małego nocnego stolika. Wreszcie mogłam go mieć. Niestety  lampa przysłaniała jedno ze zdjęć i musiałam je zdjąć. zawiesiłam je zaraz na ścianie obok szafy. Mówiąc szczerze, to nawet wolę tą zmianę! 

(Pol:) W końcu przestawiłam komodę koło łóżka, nie zagracajac ją wieloma rzeczami na jej wierzchu. Swój mały nocny stolik postawiłam tuż obok, a nim książki i rzeczy plastyczne czyt. twórcze, a wszystko w bardzo łatwym dostępie od łózka.  Kocham to miejsce teraz!

Może to i nie jest najbardziej bajerancki pokój na świecie (a widziałam kilka pokoi innych operek, które mnie naprawdę oczarowały), ale wiecie co? To jest moje miejsce i to je właśnie lubię!

Ok, w ciągu dnia bardziej jest to pokój chłopców, którzy uwielbiają w nim zabawy w 'disco nocą' czy 'statek piratów' czyteż 'statek komiczny', wtpełniając go mieczami, zabawkami Star Wars czy Fabryką Bohaterów ...chłopcy - jakże mogłoby być inaczej?;


This is a picture that I took like a year ago with my nephew - one of my favorite.
Goodnight!

(Zdjęcie,które zrobiłam jakirok temu z moim siostrzeńcem - jedno z  moich ulubionych
Dobranoc!)

17 comments:

Paula said...

Bardzo ładny pokój C:

Marta K said...

Gitara z Polski? :)
pokój jest ładny - mnie się podoba - i widzę iż nie tylko ja mam flagę polski na ścianie ;)

parowka said...

Super masz pokój :)

Ewa Maria said...

bardzo sympatyczny pokój i po przemeblowaniu bardziej praktyczny :)

Unknown said...

dzięki :) mi też się podoba hihi

Unknown said...

Gitarka jak najbardziej tutejsza, swoją zostawiłam z dwóch powodów w Polsce:
po pierwsze wiedziaam, że tu będę mieć do dyspozycji;
po drugie koszt przewozy gitary w samolocie to jest przegięcie!

Unknown said...

dokładnie! A ja cholernie lubię mieć praktycznie w pokoju... takie chyba moje skautowe zboczenie :D

Natalia said...

dokładnie bardziej praktyczny i naprawde jak dla mnie bardzo przytulny pokój:)

Megi said...

Dużo lepiej teraz wygląda :)
A zmiany u Ciebie na blogu bardzo spowolniły wczytywanie się niektórych rzeczy. Teraz strasznie dużo się tu dzieje :P

Paula said...

"wszystkiego najlepszego"?? Nie rozumiem haha C:

Marta K said...

Koszty !? No wiesz, ludzie maja bardzo dziwne pomysły^^ Zwłaszcza harcerze. Ja też tutaj mam gitarę co mnie bardzo cieszy. Nauczyłam dzieci nawet śpiewać "Przechyły" ;D

Marta K said...

Patrząc na niektóre obozowiska nie wiem czy wszystko w namiotach jest praktyczne i potrzebne ale to szczegół ;)

Unknown said...

Zapraszam na obóz hufca Starachowice albo na obóz wędrowny mojej dziewiątki - poza tematyką to my do praktyczności będziemy w szczególności się odnosić - w końcu ile rzeczy można ze sobą nosić jak ten ślimak przez cały czas?

Unknown said...

Serio? A u mnie nie widać różnicy w wczytywaniu... pomyślę nad wywaleniem czegoś może :/

A to, że się dużo dzieje to dobrze czy źle?

Unknown said...

nie zauważyłam 7 miesięcy i 2 dni... hahhahahahah:D woops... z drugiej zaś strony kto powiedział, że życzenia można skłsdać tylko na rócznice co???? ;p

Paula said...

Fakt haha! W takim razie bardzo dziękuję za życzenia i również życzę wszystkiego najlepszego! :D

Unknown said...

hue hue hue hue hue XD