ZERO WASTE - LESS WASTE

ZERO WASTE - Pomocnik zerowaste/less waste Łódż

POLISH ONLY Od dłuższego już czasu interesuję się ideą zero waste/less waste. Staram się promować informacje niezbędne dla innych mogące ...

Friday, August 24, 2012

New Look - and Best 'Followers Game'


As you can see, my blog got new 'clothes'. Because of that I have a challenge for my followers. Of course, there is something to win.
Jak widzicie mój blog ma nowe wdzianko. Z tej okazji mam małe wyzwanie dla moich czytelników. Oczywiście z nagrodami.






Rules of the game are simple and consist of three steps:

1. Picture-post trail. Follow the direction that will appear at the bottom of choosen posts. Answer questions about the post to got correct word and take the right path. Do it until the picture in post will say 'GO TO STEP 2'.

2. Answer 9 questions: a. What is my name?
b. In what city do I live?
c. What is my scout steam's name?
d. Are the names of kids that I take care here?
e. How many times I was in USA?
f. I was or I want to go to the World Scout Jamboree?
g. At what exact date that I came to USA for the first time?
h. What is my best friend's name? (male)
i. What is the name of my best friend that I had while being the first time in USA? (female)

3. Write 3 addresses of your fav blogs and write why do you like it.
- one have to be an au pair blog
- one have to be non-au pair blog
- one is your complete choice

IF you want to try to win something sent me an email with answers to aebarszcz@gmail.com (email title: In the land faraway).

Game SCORES:
1. Depends of how many correct words you get - 0-14
2, abc- each for 1; def - each for 2; ghi - each for 4
3. 0-6

There will be a bonus hidden somethere (0-2 points)
GOOD LUCK!

To start the game click on the picture above.


The challenge ends at midnight (Eastern time zone) 9th of September . Winner announsment will be posted on 13th of September..
Zaxsady są proste i zawierą trzy kroki.:

1. Obrazowo-postowy szlak.Podążaj za wskazówki, które znajdziesz na końcu wybranych postów. Odpowiedz na pytania do posta by zdobyć właściwe słowo i właściwą drogę na szlaku.. Rób tak dopóki nie zobaczysz zdjęcia z napisem  'PORA NA KROK 2'.

2. Odpowiedz na 9 pytań: a. Jak mam na imię?
b. Gdzie obecnie mieszkam?
c. Jak się nazywa moja drużyna harcerska?
d. Jakie mają imiona dzieciaki, którymi się teraz opiekuję?
e. Ile razy byłam w USA?
f. Byłam czy chcę wybrać się na światowy zlot skautów?
g. Jaka jest dokładna date, kiedy przyjechałam do USA po raz pierwszy?
h. Jak ma imię mój najlepszy przyjaciel?
i. Jak ma imię moja najlepsza przyjaciółka z czasów pierwszego razu w USA?

3. Napisz adresy trzech blogów, które lubisz i dlaczego je lubisz
- jeden musi być blogiem operki
- jeden nie może być blogiem operki
- jeden to całkowicie twój wybór

Jeśli chcesz spróbować coś wygrać, wyślij odpowiedzi na adres aebarszcz@gmail.com (tytuł mejla: In the land faraway).

Punktacja:
1. W zależności od poprawności słów - 0-14
2, abc- każde zar 1; def - każde za 2; ghi - każde za 4
3. 0-6

There will be a bonus hidden somethere (0-2 points)
GOOD LUCK!

By zacząć grę kliknij na zdjęcie powyżej.


The challenge ends at midnight (Eastern time zone) 9th of September . Winner announsment will be posted on 13th of September..


P.S.
Blog still needs few things but more or less this is how I wanted to be. I hope you like it.
;
P.S.
Blog nadal wymaga kilku rzeczy ale mniej więcej wygląda on już tak jak chciałam. Mam nadzieję, że wam się podoba.

8 comments:

Roma said...

Loool wzięłabym udział, ale się zorientowałam, że nie znam dwóch odpowiedzi ;>

Unknown said...

Są na blogu :D po przejściu szlaku to już w ogóle wiedza jest co potrzeba :D
Działaj kochana - nikt nie powiedział,żektoś inny będzie miał wszytkie odpowiedzi

Rocksanka said...

rewelacyjny blog! *___*
niesamowicie Ci zazdroszczę tej amerykańskiej przygody! :)

będę Cię tutaj odwiedzać bo bardzo mnie zainteresowałaś. :)

kazetka said...

Wow, świetna robota, harcerski umysł :) hehe
Chętnie się pobawię razem z Wami, więc w niedzielę postaram się do tego zabrać:)

Paulina said...

Ale świetna zabawa! Już się za nią zabieram, nawet nie tyle dla nagrody, co dla samej zabawy!

A jak już jesteśmy przy temacie nagród - dzisiaj mam zamiar wysłać Twoją, na amerykański adres ;)

Unknown said...

ooooooo.... jak fajnie, to od razu moim chłopcom pokażę bo bardzo chcieli wiedzieć co wygrałam hihhi....
Byłoby śmiesznie gdybyś ty zgarneła moją :D Miłej zabawy życzę!

Unknown said...

Dziękuję, milo mi i zapraszam, zapraszam :)

Unknown said...

hehehhe.... nom, harcerz potrafi lub bardziej wędrowniczo: żeby zapalać innych sam musisz płonąć. Mam nadzieję, że zabawa Ci się spodoba.