ZERO WASTE - LESS WASTE

ZERO WASTE - Pomocnik zerowaste/less waste Łódż

POLISH ONLY Od dłuższego już czasu interesuję się ideą zero waste/less waste. Staram się promować informacje niezbędne dla innych mogące ...

Thursday, August 16, 2012

Father & daughter

'Fatherhood'

After starring at this picture for one hour I've decided to share it. My host dad Mike and sweet little baby Anna!
The photographer has Polish roots - she said me that last summer when I camE to USA only for a short visit, and well just look at her surname: SROKA in Polish = MAGPIE in English.

- Now, YOU can be hipnotized by this picture too! HAHAHHAHAH....
Po godzinnym lampięniu się w to zdjęcie, zdecydowałam się nim podzielić na blogu. Mój host Mike i malutka Anna!
Fotograf ma nawet Polskie korzenie - o czym dowiedziałam się od niej podczas mojej krótkiej wizyty w USA w zeszłe wakacje, z ręsztą wystarczy spojrzeć na nazwisko: polska SROKA = angielskie MAGPIE.

- Teraz i WY możecie być zahipnotyzowani tym zdjęciem jak i ja! HAHAHHAHAHHAH...

6 comments:

kazetka said...

Tak, jestem zahipnotyzowana! Rewelacja po prostu!:)

Magda said...

heej wysłałam Ci wiadomość na fb;)))

Natalia said...

Super zdjęcie!

Prun said...

dzięki wielkie Kochana! :) zdjęcie genialne, matka z bobaskiem już nie robi takiego wrażenie..
również dołączam do obserwujących, widzę, że nawet zaczęłyśmy nasze przygody tego samego dnia :))
pozdrawiam

Unknown said...

Dokładnie! No i 6 sierpnia rulez!

Unknown said...

dzięki