ZERO WASTE - LESS WASTE

ZERO WASTE - Pomocnik zerowaste/less waste Łódż

POLISH ONLY Od dłuższego już czasu interesuję się ideą zero waste/less waste. Staram się promować informacje niezbędne dla innych mogące ...

Thursday, August 30, 2012

Princess Anna

Sleeping Beauty

There is one partucular reason why I am back is USA as au pair for the second time in my life and her name is ANNA.;
Śpiąca królewna

Jest jeden konkretny powód, dla którego wróciłam do USA jako operka po raz drugi w życiu i ma na imię ANNA.;




My boys where so big already that they didn't need an au pair any more. However, Kristy got pregnant again. And here I am back in USA with my my beloved family. I guess, I am the first au pair for all of their children :));
Moi chłopcy byli już na tyle duzi , że nie potrzebowali więcej operek, Jednakże Kristy znów zaszła w ciążę. Tak więc oto jest spowrotem w USA z moją ukochaną rodzinką. Zdaje się, że jestem pierwszą operką dla wszytkich ich dzieci :)) ;

7 comments:

Unknown said...

Na Twoim spotkaniu na pewno nie byłam. Niestety nigdy terminy spotkań w CC mi nie pasowały bo odbywały się w piątek, więc umówiłam się z Natalią o ile dobrze pamiętam, we Wrocławiu w zupełnie inny dzień :)

Unknown said...

aha...tak mi się jakoś imię i nazwisko wydawało znajome :)

Unknown said...

Jaka słodka! :3

Megi said...

Anna śliczna, zakochałam się.

ODP u mnie:
"Czyli mówisz, że nie jest źle ;) Ufff :P
PS. referencje będę miała jutro :)"

Unknown said...

Wszyscy tutaj są w niej zakochani hihihi, ale to hcyba taki urok bobasa. ;)

Tak film byłby wiadomo lepszy bez szumu, ale da się zrozumieć więc ok:) To ja jutro ochoczo zaglądam do mejla za referencjami ;)

ZUzanna said...

o jejciu... ale kruszynka.. fajny powód powrotu do USA :)

Unknown said...

najlepszy i jedyny powód na powrót do USA!